Καιρός


Επισκευές Υπολογιστών - Νέα - Συμβουλές και Τεχνάσματα.



πρόγνωση καιρού από το weather.gr

startMiner - free and simple next generation Bitcoin mining software

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

MasterCard: ευπρόσδεκτες οι ψηφιακές πληρωμές...

MasterCard: ευπρόσδεκτες οι ψηφιακές πληρωμές

.

Έρευνα της MasterCard για τις συζητήσεις στα social media αποκαλύπτει ότι οι καταναλωτές καλωσορίζουν την επόμενη γενιά πληρωμών.

  •  
  •  
  •  
  •  

[Δελτίο Τύπου] Το 2015, οι καταναλωτές υιοθέτησαν τις αυξανόμενες διαθέσιμες επιλογές σε ψηφιακές πληρωμές, αφήνοντας πίσω τους το ερώτημα «Ποιο είναι το επόμενο βήμα;». Οι κάτοχοι καρτών παγκοσμίως ζητούν από τους εκδότες καρτών και τους εμπόρους να προσφέρουν ρεαλιστικές, έτοιμες προς χρήση επιλογές πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, όπως αποδεικνύεται από τα σχόλια στα social media -τα οποία υπερδιπλασιάστηκαν μέσα σε ένα μόνο χρόνο.

Τα παραπάνω δεδομένα επικρατούν στα αποτελέσματα που προέκυψαν από την 4η ετήσια έρευνα της MasterCard 'Mobile Payments', η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την PRIME Research. Η έρευνα παρακολούθησε 2 εκατομμύρια social media posts παγκοσμίως σχετικά με τις πληρωμές, σε Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Google+ και YouTube, σε σύγκριση με 85.000 posts που καταγράφηκαν αντίστοιχα το 2012.

«Όσο περισσότερες επιλογές είναι διαθέσιμες, τόσο η συζήτηση εξελίσσεται και οι καταναλωτές φαίνεται να καλωσορίζουν την επόμενη γενιά πληρωμών», ανέφερε η Marcy Cohen, VP, Digital Communications της MasterCard.

Διευρύνοντας τις επιλογές πληρωμών

Τα ψηφιακά πορτοφόλια, συμπεριλαμβανομένων των Apple Pay,Samsung PayAndroid Pay και MasterPass κυριάρχησαν –σε ποσοστό 97%- στο σύνολο των συζητήσεων για πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου το 2015, με επίκεντρο το λανσάρισμα νέων προϊόντων, τη βελτίωση των υπηρεσιών και το πώς οι χρήστες τις βαθμολογούν. Εκτός των συζητήσεων για ψηφιακά πορτοφόλια, οι κάρτες ανέπαφων συναλλαγών [47%] ξεχώρισαν ανάμεσα στις συζητήσεις, ακολούθησαν τα biometrics [33%], οι προσωπικές πληρωμές [14%] και τα wearables [6%].

Οι συζητήσεις για κάρτες ανέπαφων συναλλαγών επικεντρώθηκαν στην παγκόσμια αποδοχή σε μέσα μαζικής μεταφοράς -όπως στοΛονδίνο και την Αγία Πετρούπολη- καθώς και στη διαθεσιμότητα για μεγάλα αθλητικά γεγονότα ανά τον κόσμο.

Οι αναφορές σε wearables το τελευταίο τετράμηνο του 2015 ήταν κατά 30 φορές υψηλότερες από το πρώτο τετράμηνο του χρόνου.

Οι συζητήσεις αυξήθηκαν παγκοσμίως

Τα ψηφιακά πορτοφόλια κερδίζουν έδαφος στις συζητήσεις, παγκοσμίως. Τον τελευταίο χρόνο έχει καταγραφεί αύξηση σε όλες τις περιοχές που εξετάζονται από την έρευνα: Ασία-Ειρηνικός [+159%], Ευρώπη [+144%], Λατινική Αμερική [+144%], Μέση Ανατολή & Αφρική [+111%] και Β. Αμερική [+519%].

Η ασφάλεια παραμένει το κλειδί

Η προστασία και η ασφάλεια των κινητών πληρωμών συνεχίζουν να οδηγούν τις συζητήσεις στα social media, καθώς περισσότεροι καταναλωτές συνεχίζουν να έχουν θετική ή ουδέτερη άποψη για τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται [94%].

Το 2015, το τέλος των κωδικών και των biometrics ήταν μεταξύ των πιο engaging συζητήσεων, όπως αποτυπώθηκε στις υπό έρευνα συζητήσεις στα social media σε 163 χώρες ανά τον κόσμο. Η τεχνολογία που συνδέεται με πληρωμές μέσω δαχτυλικού αποτυπώματος και ηλεκτροκαρδιογραφήματος [ECG], αποτέλεσε ενδιαφέρον θέμα για τους χρήστες κατά τη διάρκεια του έτους, ενώ η αναγνώριση προσώπου ["Πληρωμή με selfie"] παρέμεινε κυρίαρχη [55%] στις συζητήσεις που αφορούσαν σε biometrics.

Σχετικά με την έρευνα

Η MasterCard, σε συνεργασία με την PRIME Research, πραγματοποίησε την τέταρτη ετήσια έρευνα Mobile Payments, σχεδιασμένη για να αναγνωρίζει τις συνεχώς αυξανόμενες συζητήσεις για νέους τρόπους πληρωμών. Εξετάζοντας περισσότερα από 2 εκατομμύρια posts στα social media τον τελευταίο χρόνο, σε social media όπως τα Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Google+ και YouTube, η έρευνα εξετάζει συζητήσεις σε μοναδικό κοινό [unique audience] από τις αγορές 61 χωρών σε όλο τον κόσμο.

Αντανακλώντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον για νέους τρόπους πληρωμών, η φετινή έρευνα ανέλυσε περισσότερα από 1,6 εκατομμύρια social posts, μαζί με 433.000 reposts, που συμπεριελάμβαναν σχόλια καταναλωτών και συζητήσεις που ξεκίνησαν από νέες ειδήσεις. Χρησιμοποιώντας ειδικά εργαλεία ανάλυσης και τις ανθρωποκεντρικές της μεθόδους ανάλυσης των social media, η PRIME εντόπισε και κατέγραφε βασικές τάσεις σχετικά με τους νέους τρόπους πληρωμών, όπως: biometrics, κάρτες ανέπαφων συναλλαγών, ψηφιακά πορτοφόλια, προσωπικές πληρωμές και συσκευές wearables.

Τα αποτελέσματα παρουσιάζουν ενδιαφέροντα στοιχεία για το νέο προϊόν των πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου και αντίστοιχα, τιςτάσεις κάθε κατηγορίας ανά περιοχή και χώρα.


Το άρθρο προέρχεται από δελτίο τύπου της MasterCard.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου