Καιρός


Επισκευές Υπολογιστών - Νέα - Συμβουλές και Τεχνάσματα.



πρόγνωση καιρού από το weather.gr

startMiner - free and simple next generation Bitcoin mining software

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Σοκάρει ο Σφακιανάκης! «Θα με είχαν αποστρατεύσει αν δεν ήταν ο...»



sfak

Έσπασε τη σιωπή του ο Μανώλης Σφακιανάκης, ύστερα από τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών και τη μετακίνηση του.
«Αν δεν είχα την εμπιστοσύνη, τη στήριξη του πρωθυπουργού και την αγάπη του κόσμου, θα με είχαν αποστρατεύσει» είπε χαρακτηριστικά ο υποστράτηγος της ΕΛ.ΑΣ. Μανώλης Σφακιανάκης.
«Είμαι 'στρατιώτης', όχι όμως φαντάρος. Είμαι υποστράτηγος και, όπως έκαναν με άλλους συναδέλφους, θα έπρεπε να με έχουν καλέσει και να μου πουν για τη μετακίνησή μου. Αν το έκαναν, θα δεχόμουν άμεσα τη μετάθεσή μου στον Κλάδο Διοικητικής Υποστήριξης και Ανθρωπίνου Δυναμικού. Τώρα γιατί με κάλεσαν; Μου είπαν: 'Θα γίνεις βοηθός επιτελάρχη και δέχθηκα αγόγγυστα» εξήγησε ο Μ. Σφακιανάκης.
Ο αντικαταστάτης του Μανώλη Σφακιανάκη δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, ωστόσο όλα δείχνουν πως θα είναι ο Βασίλης Παπακώστας.
Πλεόν ο κ. Σφακιανάκης είναι βοηθός της επιτελάρχη, αντιστρατήγου Ζαχαρούλας Τσιριγώτη και παράλληλα επόπτης της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου